Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łukowa

Logo - Urząd Gminy Łukowa

Szczegóły załącznika

Powrót do dokumentu
Tytuł
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Data utworzenia
2020-12-29
Opis
Ogłoszenie nr 510417754-N-2021 z dnia 22.02.2021 r.
Gmina Łukowa: Modernizacja drogi gminnej Nr 113377L w miejscowości Łukowa dz. nr 380 na odc. 1+226,00 – 1+631,00

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 772795-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łukowa, Krajowy numer identyfikacyjny 95036912600000, ul. Łukowa  262, 23-412  Łukowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 874 002, e-mail budownictwo@lukowa.pl, faks 846 874 045.
Adres strony internetowej (url): uglukowa.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi gminnej Nr 113377L w miejscowości Łukowa dz. nr 380 na odc. 1+226,00 – 1+631,00
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BGK.7021.93.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres planowanych robót: 1) roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe 2) roboty ziemne: a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15 cm – 1607 m2 b) roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość 5 km – 321,4 m3 3) podbudowy a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1607 m2 b) warstwy odsączające z piasku – grubość po zagęszczeniu 10 cm – 1607 m2 c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/61,5 mm warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 1566,50m2 d) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 1526 m2 4) nawierzchnie a) mechaniczne oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową na zimno – zużycie emulsji 0,5 kg/m2 – 1526 m2 b) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa AC 11S – grubość po zagęszczeniu 6 cm – 1445 m2 5) roboty wykończeniowe a) ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego – 810 m2 b) humusowanie skarp z obsianiem – 810 m2 6) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy; b) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii; c) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; d) oznakowanie terenu budowy; e) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego; f) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; g) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; h) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały na okres min. 36 miesięcy, licząc od następnego dnia końcowego odbioru robót, i) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią); j) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8

Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233120-6, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 115715.60
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o. o.
Email wykonawcy: prdm@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 54
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 142330.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142330.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191990.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Plik
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Osuch Karolina
Dodano do BIP dnia: 2021-02-22 08:16:32