Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łukowa

Logo - Urząd Gminy Łukowa

Szczegóły załącznika

Powrót do dokumentu
Tytuł
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Data utworzenia
2017-06-08
Opis
Ogłoszenie nr 104751 - 2017 z dnia 2017-07-06 r. Łukowa: Monitoring przepompowni połączony z budową kolektora sanitarno-odpływowego z oczyszczalni ścieków w m. Łukowa OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 528476-N-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukowa, krajowy numer identyfikacyjny 95036912600000, ul. Łukowa 262, 23412 Łukowa, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 874 002, faks 846 874 045, e-mail budownictwo@lukowa.pl Adres strony internetowej (URL): uglukowa.bip.lubelskie.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring przepompowni połączony z budową kolektora sanitarno-odpływowego z oczyszczalni ścieków w m. Łukowa Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót dla zamierzenia budowlanego: a) Monitoring przepompowni: • Modernizacja przepompowni ścieków P3 zgodnie z opisem technicznym, • Montaż szafy sterowniczej w przepompowni ścieków P4 zgodnie z opisem technicznym. b) Budowa kolektora sanitarno – odpływowego z oczyszczalni ścieków w m. Łukowa • Budowa kolektora o długości 1 077,76 m metodą wykopu otwartego, • Kolektor o średnicy 250 mm z rur PP-B o podwójnej ściance, • Studzienki niewłazowe z tworzyw sztucznych o głębokości do 2,0 m z rurą trzonową o średnicy 400 mm – 20 szt. • Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm, o głębokości do 3 m z włazami żeliwnymi – 5 szt. • umocnienie wylotu do potoku Mucha płytami ażurowymi 10x40x60 mm, • Geodezyjne wyznaczenie w terenie, a po zakończeniu wykonania zadania geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza – pozycja nie ujęta w przedmiarze robót. Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w kosztach wykonania zadania zgodnie z tabelą elementów scalonych (zał. nr 7 do SIWZ). Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarach robót i dokumentacjach projektowych stanowiących odpowiednio załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części: Nie II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8 Dodatkowe kody CPV: 45232423-3 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT224076.84 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe KILBUD Barbara Bieniasz, , Krzemienica 333, 37-127, Krzemienica, kraj/woj. podkarpackie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 193572,99 Oferta z najniższą ceną/kosztem 193572,99 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197285,40 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzyb Michał
Dodano do BIP dnia: 2017-07-06 07:32:04