Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łukowa

Logo - Urząd Gminy Łukowa

Szczegóły załącznika

Powrót do dokumentu
Tytuł
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Data utworzenia
2018-01-04
Opis

Ogłoszenie nr 500002449-N-2018 z dnia 04-01-2018 r. Gmina Łukowa: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukowa i jednostek organizacyjnych Gminy Łukowa w okresie 01.01.2018 r. – 31.12.2019 r. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 617924-N-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających tak Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Urząd Gminy Łukowa, 23-412 Łukowa 262 Szkoła Podstawowa im. Edwarda Błaszczaka ps. "Grom" w Chmielku, Chmielek 81, 23-412 Łukowa Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łukowej, 23-412 Łukowa 341 Gimnazjum im. Pawła Adamca w Łukowej, 23-412 Łukowa 341 Gminny Ośrodek Kultury w Łukowej, 23-412 Łukowa 569 A Zakład Gospodarki Komunalnej w Łukowej, 23-412 Łukowa 570 I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukowa, Krajowy numer identyfikacyjny 95036912600000, ul. Łukowa 262, 23412 Łukowa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 874 002, e-mail budownictwo@lukowa.pl, faks 846 874 045. Adres strony internetowej (url): uglukowa.bip.lubelskie.pl I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Łukowa działa w imieniu własnym oraz zgodnie z art. 16 ust. 1 Ustawy Pzp na podstawie zawartego porozumienia oraz w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale III SIWZ. Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Każdy podmiot uczestniczący w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, zawrze odrębną umowę, w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukowa i jednostek organizacyjnych Gminy Łukowa w okresie 01.01.2018 r. – 31.12.2019 r. Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): BGK.271.4.2017 II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Łukowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukowa, tj.: 1. Zakład Gospodarki Komunalnej z siedzibą w Łukowej, Łukowa 569, 23-412 Łukowa 2. Szkoła Podstawowa im. Edwarda Błaszczaka ps. "Grom" w Chmielku, Chmielek 81, 23-412 Łukowa 3. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łukowej, Łukowa 341, 23-412 Łukowa 4. Gimnazjum im. Pawła Adamca w Łukowej, Łukowa 341, 23-412 Łukowa 5. Gminny Ośrodek Kultury w Łukowej, 23-412 Łukowa Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [kWh] w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 1 536 858 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz istotne postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3 Dodatkowe kody CPV: 09300000-2, 65300000-6 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 702986.31 Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Nazwa wykonawcy: PGE Obrót S.A Email wykonawcy: obrotzam@gkpge.pl Adres pocztowy: ul. Koźmiana 1 Kod pocztowy: 23-412 Miejscowość: Zamość Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 702986.31 Oferta z najniższą ceną/kosztem 702986.31 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 702986.31 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzyb Michał
Dodano do BIP dnia: 2018-01-04 10:32:27