Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Łukowa

Logo - Urząd Gminy Łukowa

Szczegóły załącznika

Powrót do dokumentu
Tytuł
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Data utworzenia
2017-05-17
Opis
Ogłoszenie nr 101959 - 2017 z dnia 2017-06-29 r. Łukowa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Pisklaki OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Nazwa projektu lub programu Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 510550-N-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukowa, krajowy numer identyfikacyjny 95036912600000, ul. Łukowa 262, 23412 Łukowa, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 874 002, faks 846 874 045, e-mail budownictwo@lukowa.pl Adres strony internetowej (URL): uglukowa.bip.lubelskie.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Pisklaki Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót dla zamierzenia budowlanego: • sieć grawitacyjna Ø 200 mm wykonana metodą przewiertu horyzontalnego oraz częściowo metodą wykopu otwartego • rurociąg tłoczny Ø 90x5,4 mm wykonany metodą przewiertu, • dostawa i montaż 2 przepompowni ścieków, • wykonanie 2 zjazdów indywidualnych z drogi powiatowej do przepompowni ścieków oraz zagospodarowanie terenu przy przepompowniach ścieków, • rurociąg tłoczny Ø 110x6,6 mm wykonany metodą przewiertu oraz wykopu otwartego, • przejścia pod droga powiatową w rurach osłonowych, • studnie z tworzyw sztucznych Ø 400 mm jako studnie rewizyjne oraz przyłączeniowe, • studnie z tworzyw sztucznych Ø 1000 mm w punktach węzłowych, • przyłącza do istniejących budynków. Wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga od Wykonawcy robót odpowiedniego doświadczenia oraz wysokiego przygotowania technicznego i organizacyjnego ze względu na:  złożone warunki gruntowo – wodne, a zwłaszcza możliwy do wystąpienia wysoki poziom wody gruntowej na terenie budowy,  układanie rurociągów kanalizacyjnych na przeważającej długości trasy metodą bezwykopową z niewielkim spadkiem,  w wielu przypadkach znaczne zbliżenia projektowanej sieci do budynków, zagrażające na etapie wykonywania robót budowlanych zmniejszeniem stateczności podłoża gruntowego w sąsiedztwie budynków,  wykonywanie robót budowlanych w bezpośrednim sąsiedztwie elektroenergetycznej linii napowietrznej niskiego napięcia. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i naprawienia ewentualnych szkód wyrządzonych Właścicielom działek, przez które przebiegać będzie wykonywana sieć kanalizacyjna. Projektowane odcinki sieci grawitacyjnej i tłocznej do wykonania metodą bezwykopową:  odcinek S1 – S18,  odcinek S18 – S35,  odcinek S42 – pompownia P2,  odcinek pompownia P2 – S74,  odcinek pompownia P1 – pompownia P2,  odcinek pompownia P1 – węzeł U15 na rurociągu tłocznym do studni rozprężnej. Projektowany odcinek sieci grawitacyjnej do wykonania metodą wykopu otwartego:  odcinek S35 – S41. Wszystkie przejścia poprzeczne sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej przez pas drogi powiatowej zostały zaprojektowane w technologii przewiertu poziomego rur osłonowych. Rury przewodowe zostaną wprowadzone do rur osłonowych na płozach ślizgowych. Zamawiający dopuszcza zmianę technologii wykonania robót montażowych z wyłączeniem przejść przez drogę powiatową (zamiennie przewierty w miejsce wykopów otwartych lub odwrotnie) bez wpływu na zmianę kosztów wykonania tych robót. Wykonanie sieci kanalizacyjnej na terenie min. 3 działek będzie związane z koniecznością usunięcia przeszkód w postaci istniejących zbiorników bezodpływowych. Do czasu przekazania wykonywanej kanalizacji do eksploatacji niezbędne będzie zapewnienie doraźnego odbioru ścieków z tych budynków w postaci tymczasowych przepompowni odprowadzających ścieki do innych lub tymczasowych zbiorników bezodpływowych. Przepompownia ścieków P1 zostanie zlokalizowana w miejscu istniejącej suszarni tytoniu. Przed wykonaniem robót montażowych przepompowni wymagana jest rozbiórka suszarni. Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stanowiących odpowiednio załączniki Nr 1 i 2 do SIWZ. II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części: Nie II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8 Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45310000-3 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2353658.54 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Zakład Remontowo-Budowlany w Zamościu Adam Kustra, zrbkustra@o2.pl, ul. Wyszyńskiego 55/19, 22-400, Zamość, kraj/woj. lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1918196,16 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1918196,16 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2100000,00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Grzyb Michał
Dodano do BIP dnia: 2017-06-29 07:46:48